RSS

,, DORINŢE CONJUGALE ”

24 Ian

dorinţe

Auzi…ţi-am spus şi eu ceva, se pare c-ai uitat, îmi doream şi eu…toate piţipoancele au…da se pare că te doare-n…de dorinţele mele !

Păi…ce se poate, se poate, ce nu…ce să fac ? Să dau în cap, să prind peştişoru’ care îndeplineşte dorinţe ?

Nu te osteni dragule, stai calm ! Are cine-mi satisface dorinţele, nu trebuie decât s-o spun…dacă nu eşti în stare…spune, nu trebuie decât să dau un telefon…

Aha…păi atunci ce te ţine ? Dacă tot suni la …dorinţe acolo, vezi că vreau şi eu nişte lansete de pescuit…

Mitocan ca de obicei !

…Şi cârlige şi momeli, să nu uiţi !

Dacă crezi că eşti tu ultimul din lume la care pot merge …te înşeli, s-ar putea să nu-ţi mai ardă de miştouri d-astea ieftine !

Ce miştouri ?! De când îmi doresc chestiile astea !

Te faci că nu pricepi, ai ? Las’ că vezi tu ! Dacă nu ştii s-te porţi c-o femeie…vezi tu !

……………………………………………………………………………………….

Iubito, ai venit…eram îngrijorat, e zece…unde ai fost ?

Ooooooo, câtă grijă ! Păi ţi-am spus dragule, am şi eu…dorinţe…

Ahaaaa…şi ? De la ,,Împlit dorinţe’’ vii la ora asta !!!

Exact !

Şi undiţele mele unde sunt ?

!!!?? ?

Dorinţe, ai ?! D-zeii măti, i-aţi catrafusele şi dispari din casa mea ! Stricato !

Dementule ! La tata am fost, doar ştii că el mereu ne-a cump…

Mincinoasă mizerabilă ! Dacă ai fi fost la tactu, îţi dădea undiţele pe care mi le-a promis !

!!!???

Dobitoaco ! Păi crezi că numa ţie are cine-ţi satisface dorinţele ?

T. Daniel

 
 

Un răspuns la „,, DORINŢE CONJUGALE ”

  1. oanaclara32

    24/01/2010 at 9:22

    Apropo de dorinte, uite un banc haios:

    Vine intr-o zi Dumnezeu si cu Sf. Petru la Bula, si ii spun ca ii pot
    indeplini trei dorinte.

    Da’ ia’ aminte, Bula, ca soacra ta va avea de doua ori mai mult din orice iti doreti tu. Deci ?

    – Ia, Doamne, vreu si eu un conacel, acolo, cu 100 mp ( metri patrati ) teren, piscina, etc.

    PAC ! Aparte intr-o clipa un casoi urias, cu piscina, teren de tenis, etc.
    Alaturi, apare un casoi de doua ori mai urias, cu doua piscine, etc. Vede

    Bula, se face verde…

    – A doua dorinta, Bula !

    Nu foarte covins si inca shovaind, Bula zice :
    – Da-mi, Doamne, $ 10 milioane.

    Apar imprejur pungi cu bani peste tot. Pe proprietetea de alaturi, la soacra-sa, Apare un munte de doua ori mai mare de bani. Bula transpira, se face
    rosu ca racu’…
    – Mai ai inca o singura dorinta de indeplinit, gandeste-te bine !

    Bula:
    – Doamne, mi-a ajuns. NU MAI VREAU NIMIC.
    – Hai, Bula, ca nu o sa mai asa o ocazie a doua oara in viata…
    – Nu, nu, nu !
    – Te mai intreb ultima data…

    Sta Bula si se gandeste profund :
    – Doamne, bate-ma pana sunt pe jumatate mort !

     

Lasă un răspuns

 
