RSS

,, APTITUDINI…”

19 Ian

manevre

Într-un poligon auto.

Scena I – soţul îşi învaţă soţia, aspirantă la permis, manevre de parcare.

…Futu-i paştele măsii de condus ! Speriata dracului ! Nu mai smunci aşa că distrugi maşina ! Anti talent, asta eşti ! Las-o încet că o faci zob ! Ce carnet…tu nici trotineta n-o poţi conduce !

Scena II – alt soţ, câţiva metri mai încolo, îşi învaţă amanta, aspirantă la permis, manevre de parcare.

Aşa pisi, te descurci excelent ! Nu-i nimic, ai zgâriat-o puţin, se întâmplă ! Ai calităţi, se vede după cum ambalezi motoru ! Dulceaţă, vezi stâlpu…ei, lasă…nici eu nu l-aş fi putut evita !

După examen.

Scena I – soţia fericită, îşi întâmpină soţul.

Dragule am reuşit, am luat carnetu ! Chiar m-a întrebat poliţistu cine m-a învăţat parcări… Muaaahhhhh, vin’ s-te pup, nu eşti tu mare instructor, da mi-am amintit cum zbierai că-ţi distrug maşina şi am fost atentă, încetişor mi-a ieşit tot !

Mă mir, i-ai fi căzut ăluia cu tronc ! Altfel…nu se explică…

Scena II – amanta înegurată, îşi întâmpină amantul.

Auzi, dacă nu eşti în stare de nimic, stai dracului acasă la nevastă-ta ! Chiar m-a întrebat poliţistu cine m-a învăţat parcări…Te strângeam de gât dacă erai acolo ! După ce că eşti zero ca instructor, mai şi minţi…am calităţi…Să nu te mai văd, m-am făcut de râs, mi-a zis ăla să-mi iau trotinetă !

Mă mir dulceată ! Precis era vreun dobitoc misogin ! Altfel…nu-mi explic…

T.D.

 
 

2 răspunsuri la „,, APTITUDINI…”

  1. oanaclara32

    19/01/2010 at 5:44

    😀 Instructorul meu ma intreba de ce il urasc atat de mult cand faceam cate o trasnaie.

     
  2. oanaclara32

    19/01/2010 at 13:59

    O femeie foarte frumoasa are un accident destul de grav: masina ei se ciocneste cu a unui barbat.
    Masinile lor nu mai sunt decat niste epave. Se tarasc deci, afara din gramezile de fiare respective si femeia intra in vorba:
    – Dumneavoastra sunteti un barbat iar eu o femeie.
    Uitati-va putin la masinile noastre. N-a ramas nimic
    din ele si totusi noi nu avem nici o zgarietura. E un
    semn ca Dumnezeu a vrut sa ne intalnim in felul asta
    si sa devenim prieteni.
    – Sunt de acord cu dumneavoastra, raspunde barbatul
    flatat. Trebuie sa fie un semn.
    Dupa un moment de tacere, femeia continua:
    – Ia uitati, inca un semn. Toata masina mea e facuta
    praf, dar sticla de vin din interior este intacta.
    Dumnezeu a vrut cu siguranta sa bem in cinstea acestei
    sanse unice de-a fi ramas in viata si de a ne fi intalnit.
    Ia sticla si o intinde omului. Barbatul o deschide suspicios… si, pana la urma, bea jumatate din ea si o intinde femeii inapoi. Ea o ia, ii pune dopul la loc si o da din nou barbatului.
    – Dumneavoastra nu vreti? intreaba acesta mirat.
    – Nu… Eu cred ca o sa astept Politia.

     

Lasă un răspuns

 
