RSS

,, SUB SEMNUL MIRĂRII ”

12 Ian

singurătate

Românul, cel puţin cel de vârstă mai avansată, printre probleme reale, se confruntă încă cu vechi fobii. O posibilă ,,singurătate’’ la ghişeu, îi bulversează pe mulţi. Un exemplu concret, cineva aşa mi-a glăsuit.

Domnule, am trecut azi pe la bancă, gata, m-am convins, e jale…ne ducem de râpă, dracu ne ia !

!!!???

Daaaaaa, m-a apucat frica !

Da ce-i frate, a fost vreun jaf !?

Ce jaf domnule…e jale…mare…aşa ceva nu-i posibil, mă înţelegi ?

Nu-mi zi, iar a crescut dobânda…

Dă-o dracului de dobândă ! O plătesc, dar ce se întâmplă ma întors pe dos…mai să-mi vie rău…

Că doar n-or da faliment !

Mai bine ar da, că te apucă plânsu nu alta, te ia groaza !!!

Zi frate odată ce-i…ai văzut ursu la bancă, ce-i ?

Mă, de cinşpe ani merg la banca aia şi aşa ceva n-am pomenit !!! Mi-a stricat ziua, m-am îngălbenit !!! Am ieşit de acolo ca turta de ceară !

!!!???

Mă, tu nu pricepi că nu era ţipenie de om ? Nu tu coadă, nu tu nimic, câţiva inşi doar…plăteau nu ştiu ce…

Hm…păi s-a potolit lumea cu creditele…

Dă-i dracului cu creditele lor…plecasem cu o oră înainte de acasă, zic stau vreo trei sferturi la bancă, apoi numa bine ajung la serviciu…de cinşpe ani aşa fac…

Eh, poate ne-am mai civilizat şi noi, nu mai facem cozi…

Fugi domnule…e sinistru acolo să nu fie nimeni…mai schimbam o vorbă…aşa, am trăncănit doar un pic cu aia de la ghişeu…

Şi ? N-ai întrebat de ce nu-i coadă ?

Cică nici la credite nu mai e ce era, plus că acu-şi plătesc telefoane şi alte alea…onlaine…sau cam aşa ceva…

Păi vezi ? Stai calm, zi mersi că nu mai pierzi vremea la cozi…

Nu ştiu ce să zic…stăteam puţin la coadă, mă mai deconectam, treaba mergea, doar nu stăteau ăia de proşti acolo…aşa…mi-e şi ruşine…mă tot duc…am un rahat de depozit, mai pun câte ceva deoparte, da acu’…cu pustietatea aia…ducă-se dracului…parcă nu mai e nicio sfârâială !!!

!!! ? ? ?

Mă copile…tu eşti tânăr, n-ai trăit…eu…unde nu-s măcar zece-cinşpe persoane…io n-am domnule încredere ! Mă feresc !

Hm…mda…nu m-am gândit la asta…ziceam că-i numa criza…sau că ne civilizăm şi noi…mda…acum m-am lămurit…

 

Un răspuns la „,, SUB SEMNUL MIRĂRII ”

  1. oanaclara32

    12/01/2010 at 7:28

    😀 😀 😀

     

Lasă un răspuns

 
