RSS

,, SCHIMB DE GENERAŢII ”

10 Ian

Schimb de generaţii

Doi şefi, în pragul pensiei, ăl plin şi adjunctul, rămaşi ca de obicei după program, la un păhărel, discută afectaţi şi îngrijoraţi.

Mă…sincer nu ştiu ce se alege după ce plecăm noi…ăştia tineri nu-s în stare de nimic…sub orice critică…

Tu crezi că pe mine nu mă frământă ? Ce, eu nu-i  văd ?

Mă doare inima, am muncit o viaţă şi uite-te şi tu cine vine după noi…

Nu-mi mai zi că mă apucă groaza…păi aşa am fost noi ?

Eheeee…mai ţii minte când m-au pus pe mine în locu lu…?

Ştiu mă, erai spirt !

Şi tu la fel, zbârnâiai !

Noi eram altfel mă, altă stofă, când i-am înlocuit pe hodorogii ăia…îl mai ţii minte pe ăla… ? Se credea buricu pământului…

Daaaaaaaa, credea că după el o să vină potopu…

Acu-i groasă mă…după noi…zău nu ştiu…

Se duce dracului tot mă, asta e !

Şi gândeşte-te…pe noi nu ne-a învăţat nimeni nimic…nici n-avea cine, doar îi ştii pe ăia de dinainte…

Singuri mă am învăţat ! D-asta mă şi apucă dracii când acu tot vin ăştia şi mă tot întreabă…şi pun nişte întrebări…păi de unde dracu să ştim noi de calculatoare ?

Să-nveţe singuri ! Păi mie-mi crăpa capu ăla dacă-ndrăzneam să-ntreb aşa ceva…

Prafu s-alege dacă ăştia aşteaptă să-i învăţăm noi !

Să pună mâna singuri ! Îs tineri…pe noi…dracu ne-a învăţat…

Aşa-i, nici nu ne-a învăţat şi nici n-am întrebat…

Singuri am ajuns, numa pe capu nostru !

…!!!…Hm…mă, tu ştii cum se dă drumu la microsoftu’ ăsta ? …vreau să pun o muzică…

Vezi că tre’ să aibe un buton…

Dădu-i, da n-apare casetofonu pe ecran…

Stai mă că-l sun pe puştiu ăsta…ăsta nou, venit acu…

….cică să dai clici acolo…pe aia…

Auzi mă, mai lasă-l dracului, doar ştii că n-am încredere în ăştia tineri…

Aşa-i…mai ţii minte când ne întreba şi pe noi…ăla – ,,Tovarăşe…cum e cu cutare şi cutare…’’ – moşu habar n-avea…şi noi făceam mişto de el…

Hodorg mă…

Şi mai ştii mă al dracului ce ne mai critica…că nu ştim…că nu facem…

Adevăru-i că nu mai puteam noi de el ! Eram tineri…toată viaţa înainte…

Nu-mi mai aminti de tineri…că…

Da, n-au nimic în cap…numa cum să ne i-a locu…

Mă…eu am plecat. Mai stai ?

Nu mai stau că-i târziu…ţii minte cum adormea hodorogu ăla în birou…?

Se temea că-i luăm scaunu…

Eram tineri…da parcă eram altfel…

Aveam bun simţ…ne ştiam lungu nasulu…eu până pe la patruj’ de ani, nici n-am deschis gura…

De parcă eu…stăteam domle-n banca noastră…făceam, nu făceam…

Aşa cum îi stă bine tânărului…respectuos şi cuminte…altceva nici nu le cer !

Absolut…ia mă, ia să mai luăm câte un whisky, cheamă-l mă pe ăla să deschidă muzica asta…dacă tot e tânăr, barem mai învaţă şi el câte ceva ! Că mâine poimâine ajunge aici şi habar nu are ce-i cu el !

 
 

2 răspunsuri la „,, SCHIMB DE GENERAŢII ”

  1. velciov

    10/01/2010 at 8:14

    Super , adevar graiesti , ii vad pe astia doi prin multe locuri, mi-i imaginez si cred ca exact asa se intampla. Nimeni nu e de neinlocuit.

     
  2. oanaclara32

    10/01/2010 at 14:27

    DAAAAAAAAAAAAAAA! Multi se cred de neinlocuit, si eu ii cunosc pe unii. 🙂

    Uite un banc despre sefi ca sa te mai destinzi: 🙂

    Directorul de vanzari, directorul de marketing si directorul general se intorc cu totii de la o consfatuire. Pe drum, intr-un parc, gasesc un lampas vrajit. Il freaca si iata ca apare un spirit, care le zice:
    – Va multumesc ca m-ati eliberat, si ca multumire, voi indeplini cate o dorinta pentru fiecare dintre voi!
    Directorul de vanzari:
    – Eu primul! Eu primul! si spune dorinta lui: Vreau sa fiu in Bahamas pe un vapor foarte rapid si fara nici o grija….Si pffffff,a si disparut.
    – Acuma eu! striga directorul de marketing. Vreau sa fiu in Caraibe impreuna cu fetele cele mai frumoase din lume, langa un izvor din care sa curga coctailuri exotice la nesfarsit. Si pffff, a
    disparut si el.
    – Si dvs.? zice spiritul catre seful lor.
    Seful: As dori ca astia doi sa fie peste o ora inapoi in birourile lor.

    MORALA: Lasa intotdeauna seful sa vorbeasca primul!

     

Lasă un răspuns

 
