RSS

,, LACRIMI CONJUGALE ”

08 Ian

lacrimi

Plânge soaţa-n lacrimi multe,

Cu sughiţ, ca după mort.

Mamă, ce să fac s-ajute ?

Findcă, zău de mai suport !

.

Draga mamii, vai de mine,

Spune-mi mie cele toate…

Se poartă prea rău cu tine ?

Să nu-mi zici că te şi bate…

.

Nu mamă, da nu s-atinge,

De nimica…ce-i dau… Sare,

O fereşte, parcă-l frige…

Mă usuc, aşa-n picioare !

.

Aoleu copilă dragă,

Ăsta nu e lucru bun,

Fără…nu-i lucru de şagă,

Sunt bătrână, ştiu ce spun.

.

Habar-n-am de ce nu-i place,

Că-i fac…cum m-ai pus să-nvăţ…

Zice că nu-l satisface

Dar, găseşte el la colţ…

.

Eu fac tot, cum face-o fată…

Îngrijită, îmbietoare,

Curăţică, parfumată…

Pentr-o seară poftitoare.

.

Aoleu şi stai ca proasta,

Ca vaca fără reacţii !

De ce nu-mi zisei de asta ?

Că-i trăsneam eu satisfacţiiiiiiiiiiii!

.

Of, mamă, de milă-s toată,

Prinsă. Oooofff, cât a slăbit !!!

Fato, tu eşti tare toantă…

Păi la colţ…e de muncit !

.

Colţ, necolţ…n-am alinare !

Uite-o, caldă,  nencepută !

Nu-i place cum fac mâncare,

N-a gustat-o de la nuntă !

T. Daniel

 

Un răspuns la „,, LACRIMI CONJUGALE ”

  1. oanaclara32

    08/01/2010 at 10:45

    😀 😀 😀 Tot despre mancare…

    La o cina selecta, sotia ii spune sotului: – Dragule, nu ti-a fost rusine sa te duci de cinci ori cu farfuria dupa mancare? – Nu, draga, de fiecare data eu spuneam ca este pentru tine.

    Maica stareta surprinde intr-o noapte un barbat care incerca sa sara gardul manastirii inapoi in strada. – Ce-ai cautat aici, nenorocitule ? – Am vrut sa fur mancare, dar m-au prins maicutele. – Cand? In seara asta ? – Nu…, acum patru saptamani !

    La un restaurant din New York era afisat urmatorul anunt: „Acordam 10 dolari recompensa clientului care ne va comanda o mancare pe care sa n-o putem servi”.
    – Va rog, un sandvici cu ureche de elefant afumat! comanda un client.
    Dupa cateva minute, un chelner ii aduce 10 dolari si ii spune:
    – Ai castigat! Tocmai ni s-a terminat painea…

    😀 😀 😀

    Cum sa Impresionezi o femeie:

    Fa-i complimente,
    respect-o,
    cinsteste-o,
    alint-o,
    sarut-o,
    ai grija de ea,
    iubeste-o,
    fii tot timpul cu ea,
    tachineaz-o,
    fa-o sa se simta bine,
    protejeaz-o,
    imbratiseaz-o,
    strange-o in brate,
    cheltuie bani cu ea,
    scoate-o in oras,
    cumpara-i lucruri,
    ascult-o,
    tine la ea,
    fii alaturi de ea,
    ajut-o,
    sustine-o,
    du-te la capatul lumii pentru ea.

    Cum sa impresionezi un barbat:

    Apari in fata lui dezbracata.
    Adu-i mancare.

     

Lasă un răspuns

 
