RSS

,, OMUL SAU OAMA SOCIAL/Ă ”

03 Ian

comunicare

Ţârrrrrrrr, târrrrrrrrrrrrr…

Dragă, mă înebuneşti !!! Cine te tot sună într-una ???!!!

Dragă, uite ce e…eu vorbesc cu multă lume ! Dacă tu trăieşti în codru…e problema ta, eu sunt un om sociabil ! Văd că încă nu te-ai prins !

Dacă io trăiesc în codru, atunci tu trăieşti în baie ! De ce te-nchizi acolo când vorbeşti ???!!! Şi slavă Domnului…vorbeşti de mă scap pe mine uneori !

Te scapi pe dracu ! Motive să tragi cu urechea !

Ce ureche…ţârrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…aha, cine mai e ??? Tot din societate ? Ţi-ai publicat numărul la mica publicitate ? – ,,Rezolv probleme !’’, ale altora, evident, că ale noastre…  Lasă baia liberă…fă-ţi un loc în debara mai bine…

Normal, pe mine mă caută oameni, nu-s în sălbăticie ca tine…

Daaaaaaaaa, oameni…mă întreb ce-ar putea vrea ,,oa-me-nii’’ aia atât de insistent de la tine, în afară de…şi atâţia…atâţia…parcă ai avea numărul 112…

Ascultă…vorbeşte frumos ! Nu mă controla tu ! Dacă mă sună, trebuie să răspund, aşa-i civilizat, da tu…ce să ştii…comuna primitivă…

Îhî, mda, şi e tot civilizat să-ţi ştie numărul toate specimenele…De unde naiba ai cules atâtea fiinţe sociabile ??? Aşa de…comunicative !

Specimen eşti tu ! Eu comunic da, discut, trăiesc între oameni !

Mdaaaaaa…târrrrrrrrrrrrrrrrrr, iaaaaaaaaaaaaaar ???! Ia dă telefonu încoa…! Alo, te bag în p… măti, oricine ai fi, te i-a dracu dacă mai suni la numărul ăsta, scârbă ce eşti ! Poftim dragă, am socializat şi eu !

Educaţia din familie ! Neam prostie ! Nici nu mă mir ! …. târrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, alo, da mamă…tu eşti ? Cuuuuum, te-a înjurat ???!!! Tot felul de jigodii mamă, cred c-ai greşit numărul…aha, cum faci să afli unde ai sunat… ? Stai să mă interesez şi te sun…

Poftim omul pădurii, era mama, şi tu ai înjurat-o !

Să sune pe fix ! Ăla nu ajunge-n baie ! Zi-i că n-are cum afla unde a sunat, e defect serviciul, blocat de oameni care socializează !

Mda, la nesimţirea ta preistorică…bine măcar că era mama şi nu ai înjurat pe altcineva !!! Îţi crăp capu’ de-mi mai pui mâna pe telefon, mă faci de râs cu sălbăticia ta ! Ce nesimţire !

Aşa e, mare noroc c-a fost măta !!! Că altfel…te dădeau afară din…societate !

Care-i femeia şi care-i bărbatul…nu ştiu, hotărâţi voi. Că în ambele categorii regăsim forma asta de ,,socializare’’, vocală… Socializarea vocilor…că oamenii se însingurează tot mai mult.

 

2 răspunsuri la „,, OMUL SAU OAMA SOCIAL/Ă ”

  1. oanaclara32

    03/01/2010 at 8:02

    😀 😀 😀

     
  2. Oana Damian

    03/01/2010 at 11:21

     

Lasă un răspuns

 
