RSS

,, O SECUNDĂ ”

02 Ian

O secundă

Azi dimineaţă am trăit o fracţiune de secundă de rarisimă fericire. În timp ce-mi beam absent cafeaua şi tutunul de început de zi, am auzit ca prin vis o voce care spunea – ,,Anul 2010 va fi un an cald…’’. Oooo, ce glas divin s-a pogorât peste casa mea şi-mi vesteşte aşa minunăţii ? De unde vine aşa o veste aproape nepământeană ? Eram obişnuit cu predicţiile obişnuite – ,,Va fi un an greu, va fi un an decisiv…etc’’.

Neaşteptata ştire care mi-a mângâiat timpanele, m-a făcut să levitez o clipă. Momentul însă, s-a spulberat repede, ca orice vis frumos. Am revenit cu picioarele pe covor, realizând cruda realitate, era tv-ul care bolborosea în surdină rubrica meteo. Căldura care-mi parvenise la urechi era aia măsurată în grade Celsius. Şi nici aia, zicea în continuare vocea, nu-i chiar normală.

Oricum, clipa de beatitudine, a fost frumoasă. Un an cald…ce minunat ! Ce poate fi mai frumos decât să începi o zi cu aşa veste, fie ea şi o amuzantă iluzie fonică. Uneori, sunt bune şi percepţiile astea eronate, îţi mai schimbă starea de spirit, mai ales că astă noapte n-am visat tocmai frumos. Poate, cineva a avut grijă să repare starea creată de un vis urât, cu un alt vis frumos, scurt, dar intens. Degeaba am văzut din nou fragmentul acela al rubricii meteo, de astă dată n-a mai sunat aşa divin, probabil mă trezisem de-a binelea sau poate uitasem de ce-am visat peste noapte.

Nu cred o iotă în vise, însă cred în ceea ce le provoacă. Astea-s lucruri cât se poate de reale. Ce mi-a provocat visul nocturn, e real, există, de ce n-ar exista şi motivul pentru care am visat atât de frumos şi anul cel cald ? Chiar dacă-i urât afară şi n-am dormit chiar excelent, e incredibil ce a putut face o secundă de iluzie. Mă simt foarte optimist şi bine dispus acum, e drept că au contribuit şi factori reali.

Nu-i rău, dimineaţa, de acum, dau numai la meteo, cine ştie ce profeţii subliminale şi minunate mai captez. O fi vreun semn, mai ştii…hi, hi, hi, terapie prin meteo, trebuie neapărat să-l studiez pe Freud, hm, dar mai bine las aşa, a fost prea frumos ca să-mi dau clipa magică, pe mâna ştiinţei.

Da, va fi un an cald, azi dimineaţă tocmai mi s-a dezvăluit acest lucru, nu mă întrebaţi de cine, că nu spun !

 

Un răspuns la „,, O SECUNDĂ ”

  1. oanaclara32

    02/01/2010 at 7:51

     

Lasă un răspuns

 
