RSS

,, DOI CARDIACI ”

01 Ian

sare

Mă, ascultă-mă pe mine, sarea domnule, sarea ne-a slăbit inima, ce stres…ce grăsime…sarea e răul cel mai mare.

Da, păi la câtă sare am băgat în noi în tinereţe…eu, gata, salut sare, de când mi-a zis doctoru…

Şi eu, nici nu mai gust, doar aşa…rar de tot…

Aşa mă, că acu’ şi sarea asta are tot felul de chimicale-n ea, nu mai e nici sarea ce-a fost…

I-a mă…i-a hai noroc, să trăim, ia uite ce vin domnule, cristal ! Ia gustă şi din muşchiuleţu’ ăsta…merge cu vin…

Mmmmm, mă, o nebunie, se topeşte-n gură…da…parcă…nu ştiu…ceva parcă i-ar mai trebui…

Da mă şi mie mi se pare…s-o întreb pe nevastă-mea…mă, stai mă că ştiu, e de regim mă, asta-i, sarea mă…

Asta era…parcă mergea puţină, da…nu-i bună, las-o dracului, că până şi asta e cu euri.

Mda, adevăru-i că păcat de muşchiuleţu’ ăsta…îi i-a din gust parcă aşa, fără un fir de sare…

Ce să-i faci mă…nu-i uşor cu inima…tre’ să faci săcrificii…păcat, vorba ta, de cărniţa asta…da acu’…

Auzi mă, dacă scot mă o varză murată…uiţi şi de sare şi tot…ştii cum merge cu asta…ţais !

’Ai de mine ! I-a adu mă, una mai potrivită aşa…da, stai mă, aia nu-i mă cu sare ?

Fugi domnule, nu vorbi copilării ! E sare naturală mă, n-ai văzut că am un sac în debara ? Alta nici nu pun…

Păi aşa zi mă ! Dacă-i naturală, adă atunci o varză mai mare, că-mi  vine aşa…de la ţuica aia de asnoapte !

 

3 răspunsuri la „,, DOI CARDIACI ”

  1. oanaclara32

    01/01/2010 at 11:17

    Uite niste sare pentru tipii astia care tin regim cu tuica ,fripturi si varza murata! 😀 😀 😀

     
  2. golan trevize

    07/11/2010 at 11:42

    Da, aşa e! lumea le percepe… da’ după ureche. ceea ce nu e ok! dar vezi că ai nişte greşeli: interjecţia este „ia”… nu „i-a” – care e un pronume cu particula de la indicativ perfect compus ambele legate

     

Lasă un răspuns

 
