RSS

,, RUGĂCIUNI DE DIMINEAŢĂ ”

22 Dec

rugă

Doamne, înalţ o rugăminte,

Prea pioasă şi fierbinte.

Trânteşte-mă undeva,

Că nu-s vrednic a mai sta

Drept şi a privi în faţă

Spre creaţia-Ţi măreaţă.

Ochiul doare în lumină,

Cade-n ziua Ta divină.

Capul stă s-se prăbuşească,

Sub micimea lui lumească.

Doamne, nu îţi cer clemenţă.

Doar răgaz de penitenţă.

Simt că mi-am pierdut credinţa,

De a-mi mai urma voinţa.

Sub al lumii veşnic haos,

Plin de eros şi thanatos,

Demon, azi, mă stăpâneşte

Şi mă chinuie trupeşte

Şi mă cheamă, ca pe Iov,

Haide, vino în alcov !

Lasă-mă, pe-al Tău amvon,

Să pun capul, al meu Domn.

………………………………..

Of, de-ai şti cât mi-e de somn !!!

T. Daniel

 

2 răspunsuri la „,, RUGĂCIUNI DE DIMINEAŢĂ ”

  1. oanaclara32

    22/12/2009 at 8:08

    🙂

     
  2. oanaclara32

    22/12/2009 at 8:09

    Folclorul internet este un nesfarsit depozit de umor. Din acest folclor face parte si urmatoarea povestire: sa vedem ce rugaciune spune fiecare dintre noi, in functie de zodia in care se afla.

    Berbec: Doamne Dumnezeule, te rog sa imi dai si mie rabdare… si poti sa faci asta chiar acum?
    Taur: Doamne Dumnezeule, ajuta-ma sa accept schimbarea, dar nu prea repede…
    Gemeni: Doamne Dumnezeule! Cine este Dumnezeu? Unde este Dumnezeu? De ce este Dumnezeu?
    Rac: Doamne Dumnezeuleee !!!
    Leu: Ce-i, mai?
    Fecioara: Doamne Dumnezeule, te rog sa ne faci perfecti, dar sa nu o dai in bara asa cum ai facut ultima oara…
    Balanta: Doamne Dumnezeule, te rog ajuta-ma sa pot lua decizii, dar pe de alta parte, tu ce crezi ca ar fi mai bine?
    Scorpion: Doamne Dumnezeule, iarta-ne datoriile asa cum si noi iertam datornicilor nostri, chiar daca nemernicii nu prea o merita!
    Sagetator: Doamne Dumnezeule, ti-am spus o data, ti-am spus de un milion de ori, ajuta-ma sa nu mai exagerez atat!
    Capricorn: Doamne Dumnezeule, as vrea sa te rog sa ma ajuti, chiar daca am invatat de mult sa nu ma bazez pe nimeni altcineva!
    Varsator: Doamne Dumnezeule, stiu ca imi place schimbarea, dar haosul asta e ridicol!
    Pesti: Doamne Dumnezeule, daca tot o sa beau toata sticla asta de Scotch diseara, te rog sa folosesti aceasta imbarbatare pentru a prinde curaj sa te cinstesc!

     

Lasă un răspuns

 
