RSS

,, VIZITĂ DE LUCRU ”

19 Dec

cioc-cioc…

Se plimbau, doar ei ştiu pentru…

Dumnezeu şi Sfântul Petru.

Cu treabă sau să privească,

Băteau lumea pământească.

.

Petre, i-a spune-mi cinstit,

Nu cumva ne-am rătăcit ?

Că mă simt, sincer să fiu,

Cam ca Moise prin pustiu !

.

Doamne, nu-ţi pierde credinţa !

Ne-o călăuzi ştiinţa.

Gata, am găsit oprire,

Pe hartă-i o mănăstire.

.

Cioc, cioc ! – Care baţi băi frate ?

Domnul ! Vreau să stau o noapte !

’Tuţi pe măta ! Alt tembel !

Du-te vită la hotel !

.

Petre, o făcuşi de oaie,

Ne dau ăştia şi bătaie !

I-a vezi, harta ce mai spune…

Unde dormim până mâine ?

.

Uite, cred că am găsit…

După deal, este un schit.

E bine, scrie că-i sfânt,

Să mergem, că tare-s frânt.

.

Cioc, cioc ! – Petre sunt, cu Domnu !

Măicuţă, te rog, dă drumu…

Domnu şi Petre ???!!! Beton !!!

Şi io-s Pamy Anderson !

.

Femeie eretică !

A ! Uite-o biserică !

Off, da are ’ncuietoare

Şi scrie că-i renovare !

.

Petre, fii atent aici,

Că începi să mă oftici…

Du-mă acasă imediat,

Altfel, eşti concediat !

.

Doamne, uite care-i treaba…

Te dai la mine degeaba.

Nu mata ai aprobat

Aste locuri de-nchinat ?

.

Petrică, mă uit la tine…

Tot om ai rămas ! Ruşine !

Cercetam ce-o să mă pască,

Dac-aş fi la mâna voastră !!!

T. Daniel

 

Un răspuns la „,, VIZITĂ DE LUCRU ”

  1. oanaclara32

    19/12/2009 at 5:51

    😀 😀 😀
    Duminica. In multime, la intrarea intr-o manastire, se aude un strigat:
    – Fratilor, merg! Pot merge! Am sa merg din nou! Nu-mi vine sa cred!
    Se aduna ceva lume, vreo doi ologi plang de norocul „confratelui” lor de suferintza, lumea se inchina, se minuneaza, si in sfarsit cineva din multime intreaba:
    – Si?!?…spune, cum s-a produs minunea?
    – Pai … tocmai mi-au furat masina.

     

Lasă un răspuns

 
