RSS

,, DEZVĂLUIRILE LUI MOŞ CRĂCIUN ”

14 Dec

under cover

– Moş Crăciun, ce stai să vii,

La bătrâni şi la copii,

Nu vreau să-ţi fac supărări,

Dar am câteva-ntrebări.

.

Am crescut, nu mai sunt mic.

De ce arăţi a bunic ?

Despre anii tinereţii…

Tot moş, străbătând nămeţii ?

.

Nu te doare peste şale,

Cărând sacul ăla mare ?

Barbă albă de când ai ?

Când fu-i tânăr, o purtai ?

.

Bine, fiindcă nu eşti mic,

Pentru tine, mă explic,

Ce-i cu look-ul şi cu barba.

Uite în ce fel stă treaba.

.

Totul  a-nceput laconic,

Cu un dar mărunt, simbolic,

Eram tânăr, n-am ştiut,

Ce prostie am făcut.

.

Ştii doar că-i o vorbă bună,

Poţi rămâne fără mână,

Un deget de dai cadou.

Exact asta, păţii eu.

.

Din tânăr, simbolul darnic,

Mă prefac în moş slugarnic.

Paie mi-am aprins în cap…

Acum, n-am ce să mai fac.

.

La copii, mă fac de zor,

Un bătrân în mintea lor.

Să scap barem de ăi’ mari,

Ăştia-s lacomi şi scârţari.

.

Spatele nu, nu mă doare,

Nu-i atât de greu cum pare

Sacul. E mai  mult hilar,

Articol vestimentar.

.

Barba asta, ca de nea,

Nu a fost mereu aşa.

Deşi n-am îmbătrânit,

M-aţi stresat, de m-aţi albit !!!

T. Daniel

 

6 răspunsuri la „,, DEZVĂLUIRILE LUI MOŞ CRĂCIUN ”

  1. oanaclara32

    14/12/2009 at 7:22

    A doua zi de Craciun , preotul unei biserici se uita la scena Nasterii si observa ca Iisus lipsea dintre statuete .
    Cand iese afara , vede un baietel cu o masinuta rosie in care era asezata statueta prunculului Iisus .
    – De unde ai luat statueta asta , micutule ?
    – Din biserica , zice baietelul .
    – Si de ce ai luat-o ?
    – Cam cu o saptamana inainte de Craciun , m-am rugat pruncului Iisus si i-am promis ca daca-mi va aduce o masinuta rosie de Craciun , El va fi primul pe care-l voi plimba cu ea !

     
  2. coramica

    14/12/2009 at 9:02

    @Oanaclara – era o chestie asemanatoare in Toba de tinichea a lui Gunther Grass, m-a cutremurat.

     
  3. stefaniacameliah

    09/01/2012 at 16:40

    Ehee, e foarte buna poezioara… Multumesc pentru sugestie…
    Succes mai departe!

     
  4. dictaturajustitiei

    13/01/2012 at 14:45

    Îmi place mult poezia. Îmi permiți s-o postez pe blogul unei școli ? Cu citarea sursei și poetului.

     

Lasă un răspuns

 
