RSS

,, GOGU ŞI GICĂ ”

09 Dec

barul eternitatea

Se-ntâlnesc pe ceea lume,

Doi vechi prieteni, cu renume.

Salut Gigă, am sosit !

Gogule, bine ai venit !

.

Tare mi-a fost dor de tine,

Ziceam – Gogu nu mai vine…

Băi Gică, nu mă jigni,

Ţi-am promis că voi veni !

.

Am făcut tot ce-am putut,

Să nu mă aştepţi prea mult !

Ştiu mă, însă nu mi-ai spus-

Tot ciroza te-a adus ?

.

Avui baftă mă, un car,

M-a luat un tren marfar !

–    Gogule, mereu fu-şi plin,

De norocul cel din vin !

.

Acum Gică, amic bun,

Mi-e cam sete, de pe drum…

Gogule, treburi nefaste !

Stai jos, fiindcă am veşti proaste.

.

Şi eu sunt de sete mort,

Aici e-nchis peste tot !

Aoleu şi vai de noi !

Hai băi Gigă înapoi !

………………………………………….

Alo ! domnii aţi obosit !

Închidem ! Aţi adormit !

Ce ?! Mai dă un rând băi frate !

Că sosirăm de departe !

T. Daniel

 

2 răspunsuri la „,, GOGU ŞI GICĂ ”

  1. oanaclara32

    09/12/2009 at 8:51

     
  2. oanaclara32

    11/12/2009 at 13:44

    Un cerşetor stătea lăţit pe trotuar. Îl vede un trecător şi începe să urle la el:
    – Băăăiiiii, tu ştii cine sunt eu? Eu sunt Isus Cristos!! Trecătorul, contrariat:
    – Pleacă dom’le de aici că nu se poate!
    – Pot să-ţi demonstrez. Hai cu mine. Merg amândoi până la barul de peste drum. Când intră pe uşă, barmanul îşi pune mâinile în cap şi zice:
    – Isuse, iar ai venit?

     

Lasă un răspuns

 
