RSS

,, ROMÂNIA, TE IUBESC ! ”

01 Dec

 

o mare iubire

România, te iubesc !

Dar n-o spun, mă fâstâcesc.

Că eşti curvă şi cam rea,

Vai de…pălăria mea !

.

Te-ai stricat şi tu cu anii,

Te-au corupt toţi huliganii.

Dintr-un trup de domnişoară,

Ai ajuns damă uşoară.

.

Ai zâmbit frumos la toţi

Şi-ai rămas fără chiloţi.

Şi acu’ vrei s-te i-a, ce proastă !

Europa de nevastă.

.

Nici măcar amantă poate,

Eşti hâdă şi ruptă-n… spate.

Câte-o tranşă mai primeşti,

Înainte…ca la peşti.

.

Nici doamnă, nici domnişoară,

Nici babă, nici prima oară,

Nici ascuns şi nici pe faţă,

Ne-ai lăsat cam fără viaţă.

.

Cum de te-o purta de mână,

Codoaşa rea şi hapsână ?

Aşa bine te-a adus,

Politica de produs !

.

Dar eu te iubesc aşa,

Am şi eu speranţa mea.

Doamnă să fii…nu mai ţine,

Dar măcar chiloţi pe tine !

T. Daniel

 

3 răspunsuri la „,, ROMÂNIA, TE IUBESC ! ”

  1. oanaclara32

    01/12/2009 at 9:17

     
  2. oanaclara32

    01/12/2009 at 13:02

     
  3. Ghem

    04/12/2009 at 12:30

    nu e vina tarii ci a oamenilor:)

     

Lasă un răspuns

 
