RSS

,, MICUL ESCROC ”

24 Noi

mame…

O scenă din timpul liceului, pe care nu o pot uita.

Dirigintele –

Ionescule, diseară să mă sune neapărat unul din părinţi, situaţia ta e catastrofală…dacă nu vorbesc cu ei, fii atent că te exmatriculeaz, ai absenţe cu nemiluita !

Da domnul diriginte, vă sună mama…

În pauză –

Ce faci frate, cum o rezolvi ? Te omoară ai tăi când or afla…

Bă, m-am gândit cum îl păcălesc, pun pe-o tipă să-l sune, să zică că-i mama…

Eşti genial băi frate !!!

Seara, tipa, mama de împrumut a lui Ionescu –

Alo, bună seara domnule profesor, sunt mama lui Ionescu…

Da doamnă, v-am spus care-i situaţia…

V-am sunat în legătură cu băiatul…

Da doamnă…

Mi-a spus că doriţi să vorbiţi cu mine…

Da doamnă, am vorbit acum o oră !

!!!

V-am sunat eu…

!!! da…sigur…voiam doar…

Doamnă, am o întrebare…câte mame are elevul Ionescu şi care-i cea reală, dumneavoastră sau cea cu care am vorbit mai devreme ? ? ?

Sărmanul elev Ionescu, catastrofal plan a mai ticluit. Dirigintele se pare că-i intuise intenţiile şi sunase el… Acasă îl aştepta pe bietul chiulangiu adevărata mamă, aproape leşinată de ce aflase… Vreo două luni gaşca din faţa blocului a fost văduvită de prezenţa lui Ionescu, îşi ispăşea păcatele arestat la domiciliu, pentru chiul masiv şi falsificare de mame… Ha, ha, ha !

Amicul şi colegul de mai sus, a fost recuperat sută la sută, ha, ha, ha !

 

2 răspunsuri la „,, MICUL ESCROC ”

  1. coramica

    24/11/2009 at 11:19

    Da, a patit-o si un elev de-al meu care statea cu tatal lui. Suna dirigintele: „alo, buna ziua! Tatal lui Attila?
    -„da”(la telefon era elevul)
    – „am sunat sa va spun ca Attila chiuleste, vb urat cu profesorii, nu invata” etc
    – „vai, domnule diriginte, il omor cu mana ea, il desfiintez, ii rup urechile”
    (Din spate, tatal elevului: „cui ii rupi tu urechile, derbedeule ce esti?”
    Chiar Attila mi-a povestit, e chiulangiu, dar e un baiat fain altfel.

     
  2. oanaclara32

    25/11/2009 at 1:13

    Prea haioase!!! Am ras cu lacrimi. 😀 😀 😀

     

Lasă un răspuns

 
