RSS

EDITARE vol III, pt. editor

24 Noi

 

DEDICAŢIE – Familiei şi prietenilor mei.

COPERTA 4 – Gândurile, prezentate în paginile acestei de-a treia serii, încheie ciclul unui an în care, zilnic, m-am străduit să-mi consemnez câte o idee, părere sau stare sufletească. Dacă a fost un an bun sau nu, dumneavoastră îmi veţi spune. Eu, îmi voi duce povestea mai departe.

Autorul

MOTTO –  „În mintea unui om există mii de gânduri, pe care nu-şi dă seama că le are până nu le aşterne pe hârtie”  William Makepeace Thakeray

 
Un comentariu

Scris de pe 24/11/2009 în Fără categorie

 

Un răspuns la „EDITARE vol III, pt. editor

  1. oanaclara32

    25/11/2009 at 1:18

    Multumesc pentru dedicatie! 🙂

     

Lasă un răspuns

 
