RSS

,, IUBIŢI-VĂ PĂRINŢII !!! ”

19 Noi

 

dragoste

Să vă dau un exemplu real, pur românesc, văzut ,,live’’, despre ce înseamnă ca un tânăr să-şi iubească părintele.

Tatăl, venit de la şedinţa cu părinţii, îşi ceartă fiul cel mic.

De ce nu înveţi mă ? Astea-s note ? Mă faci de râs !

Tată, ştii, doamna-i exigentă…

Da de chiulit, de ce chiuleşti mă ? Absenţe cu caru !

Ştii tată…

De ce-ai fumat mă ?

Nu eu, alţii…

Eşti haimana, deranjezi orele !

Nu …

Ai scris porcării pe tablă !

Nu eu…

A zis că te lasă repetent mă ! O să-mi scoţi peri albi ! Şi tatăl îl i-a de-o halipă, să-i ardă vreo două la fund, să-i bage minţile-n cap.

În acel moment, fiul cel mare intervine, ca ars.

Tată, stai ! Nu-l bate ! Eşti bolnav de inimă, tu n-ai voie să faci efort, ai uitat ? Las’ că-l bat eu !

Da Florine, aşa-i, măcar tu mă respecţi. Dă-i tu, da dă-i bine !!!

Murea  omu’ de inimă ostenind la fundul micii haimanale !

Ha, ha, ha !

 

2 răspunsuri la „,, IUBIŢI-VĂ PĂRINŢII !!! ”

  1. oanaclara32

    19/11/2009 at 7:28

    😀 😀 😀 😀 😀

     
  2. coramica

    22/11/2009 at 9:01

    Hahaaaaaa

     

Lasă un răspuns

 
