RSS

,, STENOGRAMĂ ”

14 Noi

 

interceptări

Că tot e moda stenogramelor, m-am pus şi eu pe înregistrat. Printre câteva discuţii ,,hot’’ între doi amanţi, am prins şi una bombă, Ăldesus vorbea cu un politician român. Redau convorbirea.

,, – Săru’ mâna Ăldesus, scuze că sun la ora asta, da-n cursul zilei sună ocupat. Vreau să-ţi cer un favor…

Da fiule, zi, văd că ai număr de România, numa’ să nu mă întrebi de conturile lu’ Ceauşescu, că nu-ţi spun, banu-i ochiul dracului…

Nu, nu, dă-le în plata…matale de conturi, vreau s-te întreb cum să fac să ies sigur preşedinte, că tare-mi mai doresc acolo sus…

Rugăciuni fiule, rugăciuni, de trei ori pe zi, îţi recomand Agapia, au chilii comfortabile.

Ăăăă păi fac, fac rugăciuni, am o armată de consilieri care mi le scriu, le ştiu pe de rost, am fost şi la moaştele alea…uitai cum le cheamă…ce Agapia ? Am locuinţă de serviciu…

Bun…mătănii faci ? Lumânări aprinzi ?

Jupâne, mă dau zilnic de pământ, nu numa’ cu capu, da’ şi cu burta şi cu fundu’, cu campania asta. Cât despre lumânări…vezi şi mata că ţara arde, n-are rost să mă-ntrebi…

Văd, văd. Icoană ai acasă ? Din Biblie citeşti ?

Este, este icoane, am şi acasă şi am împânzit şi ţara cu ele, lipiră-m peste tot, stâlpi, copaci…Biblia o port la mine, chiar azi mă certam cu unu’ pe câteva versete, astea cu dizolvarea Parlamentului.

Nu uita să miluieşti sărmanii !

Vai de mine Ăldesus ! Dacă ai vedea ce pomeni electorale dădură-m dăunăzi la Caracal, n-ai mai vorbi aşa…

Aha, aşa fiule. Da’ i-a spune fiule, post ţii tu ?

Păcatele mele barosane…doar văzuşi că strânse-i cureaua. Pe cuvânt că nu mă înfrupt decât din indemnizaţia aia de parlamentar. Poţi să-l întrebi şi pe patriarh…

O să-l sun să verific…Auzi, sper că nu preacurveşti şi nu furi…

Mă jigneşti, să ştii. Nici să vreau şi nu pot preacurvi, luai gripă porcină de la unu’ care m-a pupat, într-un sat, şi acu’ stau la carantină, deci…Iar de furat…nici ce fura nu prea mai este şi nici dosar n-am la DNA, interesează-te înainte să mă acuzi…

Da bre, nu te aprinde. Vreo biserică când îmi ridici ? Ai văzut la Jiji…

Cum ?! Păi anu’ trecut dădui şi io o căciulă de parale la muntele Athos…Ehe, i-a fă matale un audit acolo şi vezi, précis bandiţii ăia au delapidat…

Da, nu-i exclus…Oricum, la slujbă mergi ?

Tot timpu’ şi mai ales când se filmează ! M-am îmbrâncit şi cu o babă odată, la Mitropolie, nu mă lăsa să intru înăuntru cu girofaru’…m-ai remarcat cred…

Da, da, te ştiu de la revoluţie încă. Păi…ce s-te mai întreb…Aha, era să uit, de minţit, minţi ?

Ooooo, niciodată şefule, nici nu-i constituţional ! Deşi…hai că-ţi zic, chiar dacă ştiu sigur că ne ascultă ăştia… minţii o dată, fusesem la o nuntă, la Guţă, m-am îmbătat şi n-am putut veni a doua zi la Parlament. Le-am zis că mă doare o măsea…recunosc.

Ei, nu-i bai. Oricum s-a chiulit în masă în ziua aia. A fost treaba cu moţiunea de cenzură, dacă-mi amintesc bine…

Da, da, aflai şi eu din Monitorul Oficial de treaba asta…

Păi…măi băiete, pari curat ca lacrima…aproape m-ai convins…

Doamne, mare şi nai…adică înţelept eşti ! În sfârşit cineva-mi vede meritele… deci, îmi dai mandatul ?

Da fiule, îţi promit, următorul mandat e al tău !

Uraaaaaaaa! Deci mă mut la Cotroceni !

Mută-te unde vrei, dar înarmează-te cu rabdare, mandatul meu mai durează ceva !!! Şi încă ceva, încetează să mă mai suni cu taxă inversă, chiar dacă minutele tale-s numărate !’’

Nu dăm numele interlocutorului, pentru a nu influenţa electoratul. Oricum, ar putea fi oricine. HA, HA, HA !!!

T. Daniel, securist, spion sovietic, cârtiţă imperialistă, agent marţian sau toate la un loc, ha, ha.

 
 

3 răspunsuri la „,, STENOGRAMĂ ”

  1. oanaclara32

    14/11/2009 at 12:03

    😀 😀 😀 😀 😀

     
  2. windwhisperer

    14/11/2009 at 15:16

    or Mitica:)

     
  3. coramica

    14/11/2009 at 18:16

    Grozav. Cred ca e nenea cu oile, dar daca nu ne spui…

     

Lasă un răspuns

 
