RSS

,, SĂRU’ MÂNA …”

12 Noi

 

Alo !

De-a lungul timpului şi în special cât am fost elev de liceu, ai mei au avut o groază de nelămuriri legate de telefon. Cu ocazia nenumăratelor apeluri de la amici de-ai mei, mai mult sau mai puţin trăsniţi. Spicuiesc câteva mai ,,ciudate’’.

Alo, săru’ mâna, familia Tudose ?

Da.

Cu Tudose vă rog…

Care dintre ei ? Ăla mic sau ăla mare ?

…………………………………………………….

Bună ziua, familia Daniel ?

Încearcă peste câţiva ani poate, deocamdată Daniel e minor !

……………………………………………………..

Saaaaaaaaaaaalut ! Ce faci băi animalule  ?

Tata îmi întinde receptorul –

I-a mă, cred că pe tine te caută…

……………………………………………………..

Alo, săru’ mâna, sunt Mufă…

Domnule, nu cumpărăm nimic, nici mufe şi nici instalatori nu avem nevoie !

Instalatorul era bunul meu amic poreclit Mufă.

……………………………………………………..

Aş dori cu Daniel dacă se poate.

Nu-i acasă.

Când vine, îi puteţi transmite ceva ?

Sigur.

Vă rog notaţi – ,,Ne întâlnim la locul cunoscut !’’.

Multe semne de întrebare i-a dat maică-mii misteriosul mesaj…

………………………………………………………

Alo, da.

Săru’ mâna, cu Daniel…

Cine-l caută ?

Porcul…

Danieeeeeeeeel ! Vino la telefon mamă…

Cine e ?

Un porc…

Mamă ! Nu mai vorbi aşa de prietenii mei !

Da ce să fac mamă, aşa s-a recomandat – porcul…

Aaaaaaaaaaa, păi aşa zi…e un prieten, zis Porcul…

…………………………………………………………

La nici zece minute, alt amic, din bloc.

Cu Daniel, sunt Dan, Şobolanul…

Da Dane, o secundă.

Danieeeeeeeeeeeel ! Hai mamă, că tot de la grădina zoologică te caută.

………………………………………………………….

Bună ziua, familia Oprea ?

Domle’, nu-i nici o familia Oprea, e a treia oară când suni, e fam. Tudoseeee…

Aaaaaaa, fam. Tudose ? Mii de scuze, dar dacă tot am greşit, aş putea vorbi cu Daniel ?

………………………………………………………

Alo, da.

Bă, ce voce de femeie ai !

Auzi tinere, da mama ta ce fel de voce are ?

Ooops ! Mă scuzaţi doamnă, credeam că-i Daniel !

……………………………………………………….

Bună seara, sunt Lucian C…

Bună Luciane…

Cu Daniel vă rog.

Cuuuum ? ? ?!!!! Păi Daniel nu-i la tine ?

Ce zevzec ! Atunci şi-a găsit să sune să mă dea de gol…

………………………………………………………

Salut bă, hai mă vino încoa, că ai mei au plecat la ţară, i-a şi tu nişte bere !

Hai că vin, da’ dă-mi adresa !

Subit, tipul închide iar tata îmi zice, făcând pe-a naivul –

Cine naiba mă invită la el ?

Mare belea şi telefonul ăsta !

 

3 răspunsuri la „,, SĂRU’ MÂNA …”

  1. oanaclara32

    12/11/2009 at 14:57

    😀 😀 😀 😀 😀

     
  2. Seserman Andrei

    12/11/2009 at 15:13

    Saru’ mana!! 🙂 Sunt Andrei,din Suceava, finul tatalui tau. E primul blog pe care am intrat si nu l-am inchis in urmatoarele 2 minute. Adevarul e ca e super.Cred ca voi intra mai des pe aici…cu o conditie: sa mai scrii, ca o faci bine.

     
  3. Ghem

    13/11/2009 at 8:03

    :))))..good old times cand telefonul era mai ales fix.

     

Lasă un răspuns

 
