RSS

,, TINEREŢE FĂRĂ BĂTRÂNEŢE ”

11 Noi

 

o taină mare

Un bătrân, cam cocoşat,

Uite cum m-a agăţat .

M-a luat aşa deoparte

Şi mi-a zis – Dragă nepoate,

.

Io-s bătrân, mă vezi pe mine,

Am opt zeci, poate mai bine,

Dar sub anii care-i duc,

Sunt mai tânăr ca un prunc !

.

Nu vreau să încerc regretul,

C-am ţinut ascuns secretul

Tinereţii. Dă-mi o ţuică

Şi-ţi zic cum de-s tânăr încă…

.

Moşule, poftim răchia,

Da-ţi face bine tăria ?

Să-ţi aduc ceva mai moale,

Că de…la vârsta matale…

.

Noroc ! Ascultă puţin…

Pân’ la cinci zeci, băui vin,

Dar simţii că mă cam ţine,

La inimă şi nu-i bine.

.

Cân’ văzui aşa urgie,

Trecui iute pe răchie,

Şi-o iau lent, de dimineaţă,

Începui o nouă viaţă !

.

Bine moşule, pricep,

Da zi-mi acu’ de secret…

Stai bre, ce fugi ca din puşcă ?

Îţi zic, da mai dă-mi o duşcă.

.

Ooo, m-am luminat pe loc.

Bătrân şmecher şi escroc !

Face, cu secretul vieţii,

Cârciumari din toţi drumeţii !

.

Tataie, să nu mai spui,

Taina asta nimănui !

Că eşti tânăr, ca şi noi.

Că-ţi i-a pensia ’napoi !!!

T. Daniel, după o conversaţie reală cu un tătăiţă simpatic, care-a ,,băgat-o pe mânecă’’ şi a uitat de ,,taina tinereţii’’ când a auzit de pensie. Ha, ha, ha !

 

Un răspuns la „,, TINEREŢE FĂRĂ BĂTRÂNEŢE ”

  1. oanaclara32

    11/11/2009 at 9:49

    😀 😀 😀 Tataia era IRI? Sau vreo ruda de-a lui?

     

Lasă un răspuns

 
